Menu strony

Rehabilitacja nie jest wszak aż tak trudna

Kiedy dotykają nas rozmaite dolegliwości związane z poruszaniem się, zdaje się nam, że jest to ogromna tragedia. To jednak nieprawda. W wielu wypadkach pomaga zwykła regularna rehabilitacja, nawet prostymi, domowymi sposobami.




kule ortopedyczne


Wypadek czy kontuzja nie są proste. zwłaszcza, kiedy mamy chorą nogę i ciężko nam się poruszać. Dobre kule ortopedyczne zwiększą naszą mobilność. Istotne jest, by były one wytrzymałe.

Ten artykuł, który w tym momencie studiujesz zawiera interesujące informacje, ale jeśli chcesz uzyskać podobne wiadomości na opisywany wątek, to sięgnij po więcej (http://www.reha-kompleks.pl/cennik/).

Należy oczywiście uczyć się właściwego poruszania się, by skutecznie odciążyć uszkodzoną nogę. Uchwyt powinien być miękki, aby było nam wygodnie, kiedy opieramy się o kulę. Kule powinny posiadać także obejmę na przedramię, co usprawni chodzenie z kulą. Sprawdźmy także, czy kule będą lekkie. Dopasujmy kule do wzrostu,. Warto, by kule miały antypoślizgowe nasadki, jakie zapobiegają poślizgom na rozmaitych powierzchniach.


guma do ćwiczeń


Oczywiście każda] kontuzja(zobacz fizjoterapia sportowa wrocław) wymaga rehabilitacji. Chodzimy czasem na kosztowne zabiegi. Warto postawić także na proste ćwiczenia w domu. Guma do ćwiczeń doskonale nada się do wszelkich wad postawy, bólów zwyrodnieniowych. Spełnia swoje lecznicze zadania także po długotrwałym unieruchomieniu stawu, przykładowo, gdy nasza kończyna leżała w gipsie. Można wybrać poziom oporu tej gumy, zależnie od siły osoby ćwiczącej. Z gumą z powodzeniem będziemy ćwiczyć w domowym zaciszu nawet podczas oglądania serialu. Dzięki niej szybko odzyskamy utraconą sprawność. Można nabyć zestaw rozmaitych gum, który posiada gumy różnej długości o różnych stopniach zaawansowania.




Warto nabywać łatwe lecz skuteczne przyrządy do ćwiczeń. Bez kuli niejednokrotnie nie możemy się obejść, a guma sprawi, że szybko wrócimy do utraconej sprawności. Wystarczy tylko sumiennie ćwiczyć.
2020/11/15, 10:17