Menu strony

Trening i dieta kulturysty

Trenujesz na siłowni, nie wiesz co jeść, chciałbyś zdrowo się żywić a także osiągać rezultaty niczym zawodowy kulturysta. W poniższym artykule dowiesz się co możemy jeść, a co należy unikać w diecie kulturysty.


sezon


Do tego nadmienimy o suplementach diety.


Kolejne tematy

7 pewników dobrego macierzyństwa

Podróże z dzieckiem
Chyba każdy rodzic chce dla swojego dzieciaka jak najlepiej. Kiedy jesteście młodymi rodzicami i akurat szukacie nowego mieszkania w wielkim mieście, bez wątpliwości musicie przeczytać ten artykuł. Zamieszczamy w nim mnóstwo wskazówek oraz porad, na co trzeba zwracać uwagę. Na pewno bardzo ważną kwestią jest infrastruktura wokół bloku, w którym chcecie kupić mieszkanie. Sprawdźcie najpierw, czy w pobliżu znajduje się jakiś ogród. Bliskość takiego miejsca na pewno doceni każdy rodzic.


Na początku chciałbym napisać o zastosowaniu suplementów w diecie kulturysty, jeśli jesteś początkujący na siłowni wcale nie potrzebujesz wspierać się odżywkami, bowiem twój organizm wspaniale zareaguje na bodźce jakie przyniesie trening siłowy.

Interesujesz się owym zagadnieniem? Czytaj zatem dalej lidl promocje o tym punkcie w następnym artykule, który dla Ciebie stworzyliśmy. Sądzimy, że Ci się spodoba.

W początkowych 6 miesiącach treningów wyniki będą na tyle zadawalające, że przy stosownej, zdrowej diecie nie musisz nawet zastanawiać się nad suplementacją. Twój ustrój w owym okresie powinien w pełni spożytkować swój potencjał, wraz z ubiegiem czasu kiedy staniesz się bardziej wprawnym pakerem, można rozważyć odżywki na masę. Niezwykle często zdarza się iż młodzi praktykanci kulturystyki sięgają po suplementy jako substytut zróżnicowanej diety -najlepsze odżywki na masę. Jest to duży błąd albowiem odżywki w żadnym razie nie zastąpią zbilansowanej diety, jak już przedtem wspominałem bardziej traktujemy je jako dopełnienie naszych posiłków --> poznaj dodatkowe informacje. Na przykład gdy nie mamy czasu przygotować posiłku po ćwiczeniach, przygotowujemy szybki shake węglowodanowo - białkowy + monohydrat kreatyny ażeby dostarczyć niezbędnych składników odżywczych do organizmu, ażeby zabić katabolizm.


Dieta kulturysty wcale nie musi być katorżnicza i nudna, istnieje bez liku produktów jakie są zdrowe i warto umieścić je w swoim jadłospisie w opcjonalnych daniach.


Jeden z najistotniejszych aspektów to jedzenie pięciu niedużych dań dziennie, nie zaś trzech dużych, dzięki czemu nasza dieta - (post daniela) zrobi się bardziej zróżnicowana, nasz metabolizm będzie działał poprawnie, większa ilość składników odżywczych dostarczona zostanie do mięśni.
2021/06/19, 10:14