Menu strony

Trening i dieta kulturysty

Trenujesz na siłowni, nie wiesz co jeść, chciałbyś zdrowo się żywić a także osiągać rezultaty niczym zawodowy kulturysta. W poniższym artykule dowiesz się co możemy jeść, a co należy unikać w diecie kulturysty.


sezon


Do tego nadmienimy o suplementach diety.


Kolejne tematy

Domowe sposoby oczyszczania skóry

tonik do twarzy
Wręcz nie zdajesz sobie sprawy z istnienia w Twym domku wielu produktów, dzięki którym zdołasz w szybki a także nieskomplikowany sposób przemyć swą twarz.


Domowe metody pielęgnacji cieszą się coraz większą popularnością, dlatego że dzięki na własną rękę zrobionym kosmetykom można oszczędzić nie tylko czas, ale również pieniądze.


Na początku chciałbym napisać o zastosowaniu suplementów w diecie kulturysty, jeśli jesteś początkujący na siłowni wcale nie potrzebujesz wspierać się odżywkami, bowiem twój organizm wspaniale zareaguje na bodźce jakie przyniesie trening siłowy. W początkowych 6 miesiącach treningów wyniki będą na tyle zadawalające, że przy stosownej, zdrowej diecie nie musisz nawet zastanawiać się nad suplementacją. Twój ustrój w owym okresie powinien w pełni spożytkować swój potencjał, wraz z ubiegiem czasu kiedy staniesz się bardziej wprawnym pakerem, można rozważyć odżywki na masę. Niezwykle często zdarza się iż młodzi praktykanci kulturystyki sięgają po suplementy jako substytut zróżnicowanej diety -najlepsze odżywki na masę. Jest to duży błąd albowiem odżywki w żadnym razie nie zastąpią zbilansowanej diety, jak już przedtem wspominałem bardziej traktujemy je jako dopełnienie naszych posiłków --> poznaj dodatkowe informacje. Na przykład gdy nie mamy czasu przygotować posiłku po ćwiczeniach, przygotowujemy szybki shake węglowodanowo - białkowy + monohydrat kreatyny ażeby dostarczyć niezbędnych składników odżywczych do organizmu, ażeby zabić katabolizm.


Dieta kulturysty wcale nie musi być katorżnicza i nudna, istnieje bez liku produktów jakie są zdrowe i warto umieścić je w swoim jadłospisie w opcjonalnych daniach.


Jeden z najistotniejszych aspektów to jedzenie pięciu niedużych dań dziennie, nie zaś trzech dużych, dzięki czemu nasza dieta - (post daniela) zrobi się bardziej zróżnicowana, nasz metabolizm będzie działał poprawnie, większa ilość składników odżywczych dostarczona zostanie do mięśni.
2020/05/11, 07:42